print email favorite thumb_up

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ:  Ατύχημα στα Τέμπη  |   Τζόκερ  |   Ευρωεκλογές  |   Σεισμός

Νέα - Εκδηλώσεις

Πόσο διαφορετική είναι η Gen Z σε ό,τι έχει να κάνει με την κατανάλωση αθλητικού περιεχομένου;

Κατηγορία: Ελλάδα και Κόσμος - 30/11/2023 21:15:13

Η Gen Z καταναλώνει αθλητικό περιεχόμενο με έναν τρόπο που διαφέρει κατά πολύ από τις προηγούμενες γενιές, ακόμα και από τους Millenials, με τους οποίους ωστόσο μοιράζονται πολλά κοινά χαρακτηριστικά και συμπεριφορές. Οι διαφορές μεταξύ τους, σε ό,τι έχει να κάνει με αθλητικό περιεχόμενο, δεν ήταν ποτέ πιο βαθιές και σαφείς από ό,τι τώρα και αυτό σημαίνει πως η γενιά αυτή χρήζει διαφορετικής προσέγγισης λόγω του ιδιαίτερου προφίλ της.

Όλοι στην αθλητική βιομηχανία, από εταιρείες sports media μέχρι και αθλητικές ομοσπονδίες και από στοιχηματικές εταιρείες, όπως τα Cyprus betting sites, μέχρι και εταιρείες μάρκετινγκ, έχουν επαναπροσδιορίσει τις στρατηγικές και τους στόχους τους και έχουν προσαρμόσει τις προσφορές τους -είτε πρόκειται για περιεχόμενο είτε για υπηρεσίες- ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις προτιμήσεις και τις επιθυμίες της Gen Z.

Τα δημογραφικά στοιχεία, παραδοσιακά, αποτελούσαν βασικό παράγοντα διάκρισης των συμπεριφορών, του τρόπου ζωής, των προτιμήσεων και των αντιλήψεων των ανθρώπων. To πως παρακολουθούν τα σπορ, πως αλληλεπιδρούν με αυτά, πως καταναλώνουν αθλητικό περιεχόμενο ακόμη και το πως στοιχηματίζουν και ποντάρουν, δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση σε αυτό.

Ας δούμε τις προτιμήσεις και τις ιδιαιτερότητες της Gen Z, σε σχέση με το αθλητικό περιεχόμενο αλλά και το αθλητικό στοίχημα. 

Παρακολούθηση “στο πόδι”

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της Gen Z είναι ότι στους νέους δεν τους αρέσει να παρακολουθούν ζωντανά από κοντά έναν ποδοσφαιρικό αγώνα ή οποιοδήποτε άλλο αθλητικό γεγονός, όταν μπορούν να το παρακολουθήσουν μέσα από το κινητό τους. Δεν τους ενδιαφέρει μόνο η άνεση του σπιτιού τους, αλλά η δυνατότητα να καταναλώσουν το αθλητικό περιεχόμενο “στο πόδι”, γρήγορα και χωρίς να θυσιάζουν το χρόνο ή τη βολή τους.

Οι εκπρόσωποι της Gen Z δεν θέλουν να χάνουν χρόνο. Δεδομένου ότι είναι "πάντα συνδεδεμένοι", θέλουν απλώς να παρακολουθούν έναν αγώνα και ταυτόχρονα να κάνουν και άλλα πράγματα ή γενικά να παρακολουθούν έναν αγώνα χωρίς αυτό να τους διακόπτει τη ρουτίνα τους. Τόσο απλά, η γενιά αυτή προτιμά να παρακολουθεί αθλητικά γεγονότα ταυτόχρονα με το να κάνει άλλα πράγματα.

Δε θέλουν απλά να βλέπουν έναν αγώνα. Θέλουν εμπλουτισμένο αθλητικό περιεχόμενο

Οι άνθρωποι της Gen Z έχουν γεννηθεί στην εποχή του διαδικτύου και έχουν συνηθίσει σε πράγματα όπως η επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality), εικονική πραγματικότητα (Virtual Reality), τα γραφικά, τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και ούτω καθεξής.

Δεν τους αρέσει να παρακολουθούν αθλήματα χωρίς τα οπτικά βοηθήματα, γραφικά ή και άλλα στοιχεία και πληροφορίες που κάνουν την εμπειρία τους πιο πλούσια. Η ψηφιακή τεχνολογία είναι μπορεί να κάνει οποιοδήποτε περιεχόμενο πολύ πιο διαδραστικό και έτσι να κρατήσει το ενδιαφέρον της Gen Z.

Ένας αγώνας streamlined που προβάλλεται ζωντανά σε στοιχηματικά site, για παράδειγμα, μπορεί να ενισχυθεί με δεδομένα και στοιχεία που θα δίνουν τη δυνατότητα στον θεατή να αποκτά πρόσβαση σε real time πληροφορίες και έτσι να ποντάρει πιο έξυπνα στις αγορές που τον ενδιαφέρουν.

Ο κυρίαρχος ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Για τη Gen Z αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία δεν είναι να παρακολουθεί ένα παιχνίδι, αλλά να μπορεί να αλληλεπιδράσει με κάποιον τρόπο με το παιχνίδι ή με άλλα άτομα που παρακολουθούν τον ίδιο αγώνα. Και εδώ είναι που ο ρόλος των social media γίνεται ουσιαστικός.

Για αυτή τη νέα γενιά οπαδών του αθλητισμού, η κατανάλωση αθλημάτων είναι πολύ πιο διασκεδαστική και συναρπαστική, καθώς και πολύ πιο ενδιαφέρουσα όταν γίνεται μέσα από τα social media.

Έτσι, προτιμούν να παρακολουθούν στιγμιότυπα ή φάσεις ενός ολόκληρου γεγονότος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να μπορούν να συζητούν ή να τα σχολιάζουν με άλλους χρήστες.

Η Gen Z καταναλώνει αθλητικό περιεχόμενο με διαφορετικούς τρόπους από τους Millennials και τη Gen X. Και πιθανότατα η επόμενη γενιά - Gen Alpha θα δείξει διαφορετικές προτιμήσεις και συμπεριφορές όταν έρθει η ώρα. Ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας και του ψηφιακού κόσμου και αυτό κάνει τις διαφορές και τις αλλαγές πολύ πιο γρήγορες και αισθητές.

Περισσότερα νέα του mykosmos.gr >>

Σήμερα - Κυρ, 19 Μαι 2024

Αύξων Αμφίκυρτος – Γεμάτη Ημισέληνος  Αύξων Αμφίκυρτος – Γεμάτη Ημισέληνος
Σήμερα η σελήνη βρίσκεται κοντά στο απόγειο

Γιορτάζουν

Μυροφόρα, Πατρίκιος, Πάτρικ, Πατρίκος, Πατρίκης, Πατρίτσιος, Πατρίτσης, Πατρικία, Πατρίκα, Πατριτσία, Πατρίτσα, Θεόγνωστος, Θεογνώστης, Θεογνωσία, Θεογνώσιος, Θεόκτιστος, Μαγδαληνή, Μάγδα, Μαγδούλα, Μαγδαλένα, Μαγδαλένια, Μαγδαλή, Μαγδάλω, Μένανδρος, Μαριλένα

Εορτολόγιο >>


Σήμερα δεν είναι κάποια γνωστή παγκόσμια ημέρα


Εφημερεύουν


Χρηματιστήριο

Ελληνική σημαία  Αθήνα  17:25:02    1.490,46  -1,25  -0,08%

Αγορά και μετοχές ΕΧΑΕ >>

Βασικές ισοτιμίες Ευρώ

Νόμισμα Ισοτιμία
Σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης Ευρώ/Σημαία Αμερικής Δολλάριο ΗΠΑ
18/05/2024 09:00:01
1,08720
Σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης Ευρώ/Σημαία Αγγλίας Λίρα Αγγλίας
18/05/2024 08:00:04
0,85550
Σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης Ευρώ/Σημαία Ιαπωνίας Γιέν Ιαπωνίας
18/05/2024 08:00:06
169,23300
Σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης Ευρώ/Σημαία Ελβετίας Ελβετικό Φράγκο
18/05/2024 08:00:01
0,98810
Σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης Ευρώ/Σημαία Καναδά Δολλάριο Καναδά
18/05/2024 08:00:07
1,47870

Μετατροπέας νομισμάτων >>

Ψηφίστε


  ΝΔ
  ΣΥΡΙΖΑ
  ΠΑΣΟΚ
  ΚΚΕ
  Ελληνική Λύση
  Νίκη
  Πλεύση Ελευθερίας
  Δημοκράτες (Λοβέρδος)
  Νέα Αριστερά
  Σπαρτιάτες
  ΜέΡΑ25
  Άλλο κόμμα